Heippa kaikki karvaiset ja vähemmän karvaiset kaverit! Rocky on täällä taas. Taukoa on ollut varmaan vuosi. Oon pitäny seuraa tolle mun äitiyslomailevalle lemmikille :)
Nyt on siis suuri uutinen kerrottava (joka tosin on jo puolivuotias)
Meidän kuninkaalinen perhe on saanut yhden prinssin verran lisäystä, ja mulla on tärkeä tehtävä pitää siitä hyvää huolta. Se on kyllä vähän omituinen kun se tulee välillä repimään korvista ja hännästä   mutta mun lemmikit sanoo että se on vaan vaihe ja menee kyllä ohi ennemin tai myöhemmin... Mä toivon että se olis toi ennemmin...
             
Kesä on ollut ihan loistava!! Mä oon saanut leikkiä järvessä ja metsästäny kaloja mun veljen kanssa (yhtään ei olla vielä saatu kiinni) Mä oon myös tavannu koirapuistossa ihanan daamin nimeltä Bambi ja taidan olla rakastunu