Tällä kertaa viikon koirakuvan aiheena on TURHAKE!

Noi mun lemmikit on nykyään sitä mieltä että mulle on ihan TURHA ostaa muka mitään koska mä hajotan kaiken heti.. phöh, Mun mielestä ne on ihan TURHAAN sitä mieltä ja vaikka ne sanooki noin ni ne ostaa mulle kaikkee krääsää joka on mun mielestä TURHAA

Esimerkki nr. 1
1757670.jpg
Oli mun eka joulu ja sit mulle ängettiin tommonen tyhmä hattu päähän ja se oli siis aivan TURHA!! siinä mä sit jouduin viettää joulua tommonen lakki päässä.

esimerkki nr. 2
1757728.jpg
mulle ostettiin tommonen peti missä mun oli tarkotus nukkua..

1757730.jpg
...mut sehän oli ihan TURHAA koska meikäläinen nukkuuki sängyssä!!

esimerkki nr. 3
1757732.jpg
no sitte mulle kerran ostettiin tollanen kana ja mä luulin et ne oli ostanu mulle ihan oikeen kanan syötäväks mut se oliki kumia vaan... joten oli ihan TURHA tuoda mulle.. (oikeestaan se oli sit ihan hauska lelu...)

esimerkki nr. 4

siis ku mähän oon tän kunnan tunnetuin laivuri ja silleen ni noi yhet keksi sitte ostaa mulle tollaset pelastusliivit... ihan ku mä muka en osais uida??!! Ne sanoo se on tosi tärkee mut musta seki on täysin TURHA koska oon niin hyvä laivuri..
1757742.jpg


koirakuva.vuodatus.netkoirakuvat löydät osoitteesta http://koirakuva.vuodatus.net/