Osallistun viikon koirakuvaan ja aiheena on siis muoto. jonkin aikaa kesti ennenku keksin mitään mutta sitte aloin miettiä mun leluja ja muita tavaroitani ja ajattelin että niitähän on kaiken eri muotosia :D "ja siitä se ajatus sitten lähti" hahah


Tässä mä oon aika pieni ja oon yhessä mun lempipaikassa eli mökillä!
2077005.jpg
eli siis kaikki varmaan näkeekin että tässä on paljon neliöitä :D Noi ihmiset vähän muokkaili tota maata ja mä menin heti testaamaan ja kyllä ne neliöt oli ihan hyvin siinä.


Tässä onkin tämmönen putkilo ja se on kyllä selvästiki pyöreä!
1426928.jpg
mä en ihan tajunnu et miks mulle tuotiin tommonen mut sit sinne laitettiin nameja enkä enään sen kummemmin sitte kyselly.


Pyöreyttä löytyy myös mun ruoka- ja juomakupeista.
1332106.jpg
Nää kuvassa olevat on mun vanhat kupit ja nyt mulla on semmoset painavat kupit etten vois heitellä niitä ympäriinsä....Tossa kuvassa oon ihan pentu ja taisin nukahtaa kuppiin...



Pyöreässä teemassa jatketaan.
2077036.jpg
Tässä on mun 1v synttäri-nakki-kakku



tässä on veljeni Lucky!!
2077042.jpg
ja kattokaa sen kieltä! se on oikein hauskan muotonen mutta huomatkaa että sen kielellä on hassun muotosia sinisiä läikkiä!!


tämä taas on siili.
2077047.jpg
ja se on mun hulluimman muotonen lelu.. en tiedä minkä muotonen se oikein olis.. Vinkkejä??


ja sitten mun yksi toinen lelu on toooosi soikea ja se onkin jo tuttu teille eli...
2077060.jpg
.. CROCKY!



http://koirakuva.vuodatus.net/